Medryttarna

Alla inlägg under juli 2011

uscha, saknar Perla.. :/ Men vet inte när jag ska dit, ska snacka med malin ikväll då jag får reda på hur de gick på provridningen.

Okej, skicka förslag om vad NI vill se här, frågestund? hot,not? dagens blogg? osvosv, U NAME IT

/JOssan

Nä nu längtar jag efter ivar jag har bara varit borta två dar men jag saknar honom endå det är lite tråkigt att inte kunna rida. men det ordnar sig nog, kommer hhem förmodligen på torsdag och rider ivar på fredag. / ADRIAN ;)  


Shääna! Perla vilade idag, men ska dit med fåtågraf imorrn ;D 

har varit med Towa och vickan o vi har gjort en AWESOME film! Vi uppskattar om ALLA kollar, man asgarvar! ahahah, har även film när jag hoppar 1,28 ;)) vi slänger upp filmerna imrron (: meeeeen.... det kommer en flumm film ^^ tryck på play ba! ;D





HHAHAHHAHA  vi låter som häxor x'DDD

kommer film imorron då jag blir mördad .... *dadadadaaaaaah* och när jag spottar grädde på vickan o,o


/ JOSSAAAAAAN


  Å titta vad jag hittade i datorn min första hopptävling :) å fina kalma hon liknar ett nordsvensk lite faktiskt.   grinig ä hon       Asså om hon skulle ha lite kortare ben och vara lite tjockare så skulle man kunna tro att hon är en nordsvensk

Gud vad hästar kan bli rädda för saker igentligen t.ex idag när jag hämtade ivar från hagen komm en kille på rullskidor ute på vägen och körde för bi ivar vart så rädd så han hoppade sönder min fot. och sedan såg vi barnvagn framför oss ivar tyckte den var så obehaglig att han själv mant backade och ivar backar knappt när du säger åt han. sedan så kan de bli rädda av blåsten och av ljud som i ivars hage för några veckor sedan så blåste ett träd till och alla hästar bara tok sprang ut ur skogenoch bort till vattnet och bara stod och glodde. ha de är nog rätt fega djur. tänk om vi människor skulle bli sådär rädd för allt

/ ADRIAN

JA idag blev en bråkig dressyr träning. han går som vanligt skit fint i skriten och i galloperna men i traven så måste vi jobba på att inte springa som en dromedar:) så skulle börja med det idag men han är ju pigg som satan och bara sprang så gav upp och arbetade skänkel vikning gick bra :) han var lite så att han ville springa till en början men jag röt till och han skärpte sig. så han fick med baken idag kändes jätte bra, han har lite svårt har jag märkt att få med baken men det gick hyfsat idag.

nu far jag bort tills på onsdag så kommer bli lite bloggande från mig men något inlägg ska jag väl kunna få dit.

HA DET BÄST SÅ HÖRS VI TJA DÅ / ADRIAN

alla har/ska få häst. de berättar om hur deras hästar skadats så de måste räddas typ. Så va det med Flame. men inte fan lyssnade mamma. ne hon fattar ingenting om hur jävle mycket hon betyder. hon tror bara att ja gillade henne för att hon var fin att rida. hon har så fel. sen nu, när jag börjat gilla Perla ska  hon såklart säljas. ALLA hästar jag gillar försvinner ifrån mig. Vill ha en egen. en alledes egen häst som jag kan ha hur länge som helst. en häst att mysa med, rida ut i skogen, bli bästavän med, lära av varandra. fan va less jag blir. på allt med pengar, vafan finns det för? Det blir aldrig bra. Vi har knappt nån inkomst. mamma får inga pengar, jag går i skola. Vafan äre här. jag vill ha en häst som märta. och flame tillsammans.,

vill också ha min drömhäst. faan! ingen förstår hur jobbigt det är att förlora häst på häst. vill bli 18, vinna en jävla massa pengar, köpa min egna häst, och bara vara. leva tillsammans med den hästen, min allra bästa vän. Fan.. vill först spola tillbaka tiden, rädda flame från ridskolan. och spola fram till då jag har egna pengar. då jävlar ska vi leva, flame och jag tillsammans. fan va jag saknar henne. jag kommer aldrig träffa henne igen, aldrig röra henne, aldrig mer känna hennes varma andetag mot min nacke. faan för livets orättvisor. fanfanfan!

kände att jag behövde skriva av mig lite,,

jossan.

Okej, vi kör en presentation, det här är Indy, my's 22 åriga ponny som hon haft läänge.   sedan har vi My's fodeerponny Khamir ingenaning ålder. Han fick tyvärr fång och flyttade hem till sina ägare.   Sedan familjen Brunzell/sjödin's ungtravis My Classic Guenard ( *Gunnar* som är classic's bror!(hon som är på bilderna tsm med Perla :p ) ) som jag tror inte ens var 1 år på de här bilderna.. men han är 3 i år tror ja o.O   Seeen Malin och Ceasar ariba som rider Monté. dock så såldes han för något år sedan. Han var en av Malins första monte hästar.   Också är det ju Märta. Som det stått så mycket om på min billddagbok.

Och flame är med också. Hon vet ni gott o väl vem det är. om inte, besök min bilddagbok Velijobeli. kolla ganska långt bak. / JOssaaan :))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards