Medryttarna

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

Ridning igen

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 19 augusti 2011 22:38

                        TJAAAAA!!!

japp idag så följde jossan och tove med till stallet uteritt var planen.

mamma körde oss till stallet vid halv elva.

vi gick ner till hagen och skulle hämta hästarna vart så glad när  jag hämtade ivar han haltade inget och såret såg riktigt fint ut men tvättade det änå för säkerhetens skull, han stod så lungt när jag tvättade det nästan sov ( Annars brukar han hålla på att trippa runt och greja men inte idag )

iallafalll tove red på ballo och jag ivar jossan gick vi red/gick till sandtaget tänke gallopera en kortis idag då ivar har varit lite halt men nu har vi ju skrittat och travat enbart i en vecka,  jag så jag testade att gallopera. Jossan fick as grymma bilder som hon kommer lägga upp på bloggen sedan.

han var ganska hetsig och små trippade medans vi skrittade men lungnade sig då jag sa ifrån red väl c.a 1 timme idag. imoorn ska jag antingen skritta eller ska han få vila har inte bestämt mig ( vad tycker ni??? ) och på sändag vet jag inte heller om jag ska rida ut eller om jag ska trimma i paddan tror det blir en ute ritt :)

/ADRIAN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

18 besökare o inte en jävel ha svarat på frågan?! Asså.  Tar bloggpaus nu! Hörs kanske. Hejdå. /joss. ...


Har en fråga till er.. Är ni Dressyr,Hoppryttare eller NH/western? :) Skulle vara roligt att veta ;) Själv älskar jag dressyr, men gillar även att hoppa. :p en riktig allroundryttare! Uteritter tycker jag är jättemysigt. Har ridit i repgrim...


Haha, sitter med Tove hemma nuuu, fyfan va det åskade igår o blixtrade! Har 3st videos på allt! En på de näst värsta på mobilen FYFAN! Ungen nedanför blev jätterädd.. :< Ni ska fan få dom sen!  Man ser blixtrarna, hög dundrandet o ser när det blin...

Sitter hos Vickan nu, väntar på Toveeey :33 Oh! Btw, Fotade Vickan o Trigger idag! :) Vill nu se bilder, släng in en kommentar. VIll ha MINST 10st. Spam från samma räknas inte! ;)  /eran kääära Jossan ;))♥ ...

Varför försvann Manne?Vilken häst rider du nu?Favoritsras?Om du ska välja 5 privatponnysar/hästar som du skulle vilja testa rida nån gång. Vilka 5 skulle det vara då?Tycker du Vera är fin? ;););)Tycker du Tova rider bra? (AAAAAAAAA)    1, Nånting...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards