Medryttarna

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 18 augusti 2011 20:45

Ja idag så började dagen tidigt 9.00 ringde klockan och jag skulle vara i stallet tio för att skrubba Ivars box det var ganska äckligt men det gick bra.

Cindy och jag hjälptes åt och kicki höll på med sin box tsm med sin kompis anna. det roligaste då var att hög trycks tvätten gick sönder och Cindy skulle försöka laga den det slutade med att den började ryka (vet inte om det varCindys fel men tror inte det)

sedan när vi var klara såm skulle cindy ut och köra, då messade maria och undrade om hon kunde ta baloo på släp då hans medryttare inte kunde ta han men cindy ville inte ta han på släp då Ivar och baloo inte går lika snabbt så cindy frågade om jag ville köra han  ( och då svarde jag ja såklart ) vi gick sedan och hämtade hästarna gjorde iordning dem och spände för vagnarna och begav oss iväg mot sandtaget det gich bra vi skrittade hela vägen ( eller ivar skrittade jag fick trava för att komma ikapp ) sedan när vi kom till grinden så  var den öppen så vi slapp hoppa av vi skrittade en bit till och sedan travade cindy och jag galloperade det var roligt ballo sparkade inte en enda gång ( :) )

sedan så såg vi att det var en gräv skopa längst bort så vi fick ta en annan väg allt gick bra jag fick små trava och sedan begav vi oss hemåt igen det var rolit stod sedan och pratade med maria. imoorn så blir det ute ritt och

tove ( en kompis ) ska följa med hon ska rida baloo och jossan ska cyckla bredvid. tanken är väl att cykla till sandtaget :)

/ ADDE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards