Medryttarna

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 24 augusti 2011 22:48

1. hur länge har du ridit?
2. vad tycker du om kandar?
3. hur gammal var manne?
4. och vilken ras är han?
5. är du mest för dressyr eller hoppning?
6. beskriv din dröm ponny? får inte vara som nån du känner eller som du har kännt.


1. ca, 7 år

2, tycker inte om det, enligt mig ska man kunna rida sin häst ( påp hög dressyrnivå ) UTAN kandar, tycker det är otroligt dumt med den ''lagen''. Det är ju kandaret som gör jobbet. Näe, skulle jag satsa så högt på dressyr, skulle jag fan tävla os utan!

3,född 1995 :) alltså 16-17 :)

4,connemara :)

5, alltså, jag älskar dressyr men börjar gilla hoppning mer.

6. oj.. I nuläget skulle jag nog vilja ha en nordis, typ att utbilda och sedan tävla och så i båda dressyr o hoppning. Vill ha en utmaning. En frammåt, gärna lite busig häst. som måste känna att hästen kan lita på ryttaren, lite osäker så man har ett mål. Lite knepig i ridningen, så man inte har deen direkt på tyglarna utan man får kämpa, sedan är målet när man lärt sig hästen att när man tar tygeltag så ska den gå där. Gärna lite hoppglad,ändå villlig i dressyren.

Hehe, min absoluta är ju Flame. Men, det går ju nt.

Så, Nordis i nuläget, ändrar min säkert om en vecka haha,

annars en liten ponny med motor o knepig utmaning ;)

Haha. Det var dom. 1 person har frågat.

Och jag blir sur om VI inte får mer innan tisdag!

/jossan♥

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 24 augusti 2011 19:21

VI KÖR IGÅNG EN FRÅGESTUND! SKRIV ER FRÅGA O SKRIV ANTINGEN TILL JOSSAN ELLER TILL ADDE. KÖRDE IGÅNG EN PÅ VELIJOBELI OCKSÅ, MEN MAN KANSKE VILL FRÅGA ADDE SAKER? ;) VI KÖR DEN TILLS TISDAG SOM KOMMER!

FRÅGA PÅ!

/ Jossan o Adde! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards