Medryttarna

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 19 augusti 2011 22:48

FÖRLÅT MEN DET STÅR NORDISARNA PÅ HEADERN MEN DET SKA ÄNDRAS OCH DET KOMMER NYA BILDER PÅ MIG OCH IVAR OCH JOSSE OCH MANNE . MEN IFALL NI UNDRAR TYCKER SJÄLV ATT DET SER LITE KONSTIGT UT NÄR VI HETER NÅT ANNAT :)

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 19 augusti 2011 22:38

                        TJAAAAA!!!

japp idag så följde jossan och tove med till stallet uteritt var planen.

mamma körde oss till stallet vid halv elva.

vi gick ner till hagen och skulle hämta hästarna vart så glad när  jag hämtade ivar han haltade inget och såret såg riktigt fint ut men tvättade det änå för säkerhetens skull, han stod så lungt när jag tvättade det nästan sov ( Annars brukar han hålla på att trippa runt och greja men inte idag )

iallafalll tove red på ballo och jag ivar jossan gick vi red/gick till sandtaget tänke gallopera en kortis idag då ivar har varit lite halt men nu har vi ju skrittat och travat enbart i en vecka,  jag så jag testade att gallopera. Jossan fick as grymma bilder som hon kommer lägga upp på bloggen sedan.

han var ganska hetsig och små trippade medans vi skrittade men lungnade sig då jag sa ifrån red väl c.a 1 timme idag. imoorn ska jag antingen skritta eller ska han få vila har inte bestämt mig ( vad tycker ni??? ) och på sändag vet jag inte heller om jag ska rida ut eller om jag ska trimma i paddan tror det blir en ute ritt :)

/ADRIAN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards