Medryttarna

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 7 augusti 2011 21:14

                                         HEJ!!!

idag så körde jag och cindy det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå.

'cindy och jag träffades vid två i stallet och stod och pratade en stund sedan så åkte vi ner till hagen för att hämta han kom inte när vi vissalde idag han var upptagen med att stå och klia kotten så vi fick ta promenaden genom hagen och hämta han vi tog han till stallet och selade på honom och spände för rockarden vi begav oss mot sandtaget vart mycket skrit tills vi kom till väg spärren där vi började trave syntes på hon han att han  var ytravare då. menhan lyssnade bra hade bra kontrol på travade mycket (trött ivar efter) sedan begav vi oss hemmåt och selade av honom och så tod cindy på sadeln och skritade av han lite och jag donade med att fixa ryckt låda och hittade en luva och ett par fina benlindor han ska få ha imoorn ska fota då :)

/ ADRIAN

förlåååt! förlååt för usel uppdatering! Är hos pappa och har bara syrrans dator..

har inte vare hos Perla än.. Malin har inte hört av sig nånting,

men jag söker fortfarande medryttarhezt..

Juste! ska kanske rida med Jenny till veckan. Få se hur det blir. :P ska snacka med hon ikväll, men nu ska jag äta!

Tjing! / JOssan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards