Medryttarna

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 3 augusti 2011 22:37

yuup BESÖKSREKORD ;D 27 st har besökt bloggen idag. WEEHOO :D

dock har ingen svarat på frågan.. :p   HHAH ni får en gammal, ovanligt flummmmmm bild xd

                                           HEJ

pratade med cindy igår och hon har nu börjat köra ivar så vi bestämde att vi ska träffas nån dag så jag också ska få köra honom (roligt :) ) .

kommer hem på lördag och ska ha ivar då tänkte longera lite tror jag.

ska på trav på lördag också och då täntke jag knäppa lite fina kort på loppen ochsådär.

På måndag börjar mitt tränings läger på ridskolan, tänkte ta med ivar men det blir å jobbigt att frakta varje dag i en vecka och han skulle nog inte tycka om att stå ensam i en ute box så han får stanna hemma men ska endå rida han då. / ADRIAN

En fråga till er, hur brukar eran vecka se ut? Alltså med ridpass och sånt? :)

/Nordisarna ;)

:D

Helluu! Jag ska prata med Malin om att åka till Perla imorgon. Tror jag ska ta det lungt, kanske träna smått i paddoken alltså NH eller NH, grunderna för häst o ryttare. Hon ska vara uppmärksam på mig, vad jag gör. Följa mig, inte springa ifrån mig o äta gräs som hon brukar..xD  Något vi ska träna på.. Ska också prata Med hon om hur provridningen gick.. Gick det bra så är det PANIK men gick det mindre bra kan jag chiillaaa ;))


Men! Ska jag ta med mig nån som filmar när vi tränar i paddoken?skulle det vara kul?

Då ser man bättre hur hon håller på meed huvudet och sånt :) Och jag ska skärpa mig med bloggandet! Men det är inte så många som kollar. xD Men vi hade besöksrekord för ett tag sedan, 26 st ;))

Nu ska jag ge mig ut å leta efter bloggar att följa :3 / Jossaaan♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards