Medryttarna

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 22 augusti 2011 21:12

Bilder från då Vickan fotade mig och Manne. Han var INTE på trimmhumör, så ha överseende med min sits,formen.. :p But here they come!   Haha, sött :')  Dock felstegsbild, men enda bilden då han gick någolunda i form..                     HAHAHAHA! Han böjde ner huvvet för att äta.. HAHAHAH! xD   XD  Hahah asgarv, han börjar gå, jag asgarva.. o.O

                                

Men de va dom! :) Hoppas ni vill slänga in en snäll kommentar kanske? :) / Jossan♥

Av JossanAdrian LindgrenWahlström - 22 augusti 2011 18:50

FÖrlåt för dålig uppdatering, men har inte haft nåt att updatera oom.. Vad vill ni ha här? Asså :p Kom me förslaag :D 

Vi ska fixa header också. Men måste ha bilder på adde&ivar. Ska be vickan skicka bilderna, filmerna från när ja red manne. hahah an va inte på trimm humör! x) 

Så jag red lite i repgrimman, testade övergångar från trav-skritt gick ganska bra :p ( alltså utan att ta i ''tyglarna'' ) hoho. Jenny ska trimma inför tävling hela veckan.. Så jag kommer inte ha nåt att gö xd :p 

Första skoldan idaag... Jäkla skit.

MEEEN. kom med förslag va ni vill se här för att göra den bättre! :)

/ jossposs♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards